INZERCEPRACE.CZ EMODELING.CZ
PŘIHLÁŠENÍ

registrovat
Vyhledávání:

OSOBNOSTI rozhovory

Zobrazeno: 31 - 39 z 39

4/1/2001
Od chvíle, kdy téměř před deseti lety vpul na scénu, získal Joshua Redman něco, o čem se mnohým v jazzovém světě může jenom zdát - chválu kritiky a zároveň komerční úspěch. Nejen o svém novém albu 'Beyond', ale i o svém pohledu na současné publikum a o sobě samém hovoří v tomto interview.
10/11/2000
Jan Seidl a David Uličník - kmotr na straně jedné a lídr kapely na straně druhé, v rozhovoru s Giovannim těsně po skončení celé show.
14/8/2000
… spíš tohleto dodání vnitřní inspirace mě pomohlo, že jsem udělal "Nůž na hrdle". I když ta první, původní básnička se jmenovala "Noc". Ale právě odtud vznikalo před dvěma lety poslední album.
25/5/2000
Tuto budovu, ve které klub sídlí, můj otec se dvěma bratry vyrestituovali a po 8 letech soudu nám ji vrátili. Takže problémy s nájmem nemáme, ale splácíme hypoteční úvěr. Teprve až bude dluh splacený, situace se uvolní. Byl to sklepní prostor v dezolátním stavu, bylo potřeba to zrenovovat, udělat novou kanalizaci. My jsme vždycky měli sen udělat rockový nebo hudební klub, tak jsme se rozhodli, že si ho uskutečníme. Spolu s provozním Přemkem Štěpánkem jsme tady strávili léto 1999.
0/0/0
V den, kdy se vehementně opřeli "ekologičtí aktivisté" do pražských výkladních skříní, přijel z tohoto města do Brna spolek ASPM předvést část svého životního názoru, a to excelentní hudbou. Vzhledem k téměř půldruha hodinovému zpoždění projevili pánové také smysl pro dramatično, rafinovaně umocněném chladem na otevřené scéně nádvoří paláce. Patrně to takto mělo být, jelikož po prvních taktech "Pořádného blues" nikoho nenechali na pochybách, že v následujících hodinách zahřejí.
19/11/2000
Brněnský klub Alterna hostil ve svých prostorách jazzové trio, vedené Robertem Balzarem. Atmosféra byla velmi příjemná a díky muzikantské vyspělosti hráčů na pódiu, lehce přenositelná na diváky. Dan Bárta alternoval za zpěvačku Ivonne Sanchez, která absentovala z důvodu zpoždění dopravy, respektive stávce zaměstnanců brazilských aerolinií. Jeho výstup začal velice skromně asi ve třetině koncertu. Ti kteří ho znají z exponované polohy muzikálového Ježíše, či z dřívější Alice, pochopili, že Dan je člověk, který se hudebně vyvíjí a zraje. Jeho hlas je nyní jazzově hravý s náznaky starých energických vln z čistě rokového období. Jeho výraz připomíná Stinga, z dob ve kterých právě opustil své The Police. Dokladem je Danův nový projekt "Illustratosphere", ve kterém zúčtoval se svými dosavadními zkušenostmi.
1/10/2000
V dětství jsem se neúspěšně učil na klavír. Noty znám, melodii nebo jednoduchou písničku si umím zahrát. Dnes – posluchač, mám-li se charakterizovat. Poslouchám všechno; od dnes tak oblíbené hudby etnické, i hodně tvrdý rock, hudbu lidovou, vážnou… a co se jazzu týče, jazz mám strašně rád.
10/8/2000
Adrian Pertout hovoří s Vinxem z New Yorku o groovech v Jungle Funk. Jazz-Funkové, Drum & Bassové pojetí muziky v Jungle Funk je jakousi společnou inovací Vinxe společně s dřívějąími členy Living Colour Willem Calhounem a Dougem Wimbishem. Vinx započal svou kariéru na konci sedmdesátých let s bluesmanem Taj Mahalem a propracoval se aľ k působení se Stingem, Herbie Hancockem, Stevie Wonderem, Zucherro, Brandfordem Marsailisem a Me’shell Ndegeocello, jakoľto jeden z nejdynamičtějąích světových beat-jazzových vokalistů / bubeníků.
28/2/2000
Zaměřuji se samozřejmě na zpěváky, ale neopovrhuji dobrým instrumentalistou. Hlavně poslouchám zpěváky, od kterých se pořád učím, od každého si něco vezmu. Posloucháním se člověk hrozně moc naučí. Když mám čas, zajdu do nějakého obchodu s CD a poslouchám.
STRÁNKOVÁNÍ: 1 2 3 4